Main image

Компанія "МехРемХарків"

Ремонт головки блоку циліндрів

вул. Сидоренківська 58,
м. Харків
+38(050)400-61-75

RU

Ремонт головки блоку циліндрів

На частку ГБЦ та клапанного механізму припадає до 50% усіх дефектів, пов'язаних з двигуном – тому ремонт головки блоку циліндрів рано чи пізно неминучий для будь-якого авто.

РЕМОНТ ГБЦ — ГЕОМЕТРІЯ КОМПОНЕНТІВ ТА ОСІ РОБОЧИХ ПОВЕРХНЕЙ

Робочі фаски сідла та клапана з часом, як результат зносу, втрачають свій ідеальний конічний профіль — фаска клапана стає увігнутою, а сідла опуклою. У цьому є мало хорошого — окремі ділянки сполучення набувають істотно різного питомого тиску, що негативно позначається на щільності посадки деталей.

Якщо робоча фаска на сідлі, з якоїсь причини, має змінну ширину по колу, це незмінно призводить до нерівномірного зношування. Внаслідок різниці у питомих тисках фаска з круглої перетворюється на овальну. Результат — втрата герметичності та прогар клапана.

А тепер спробуємо уявити, що буде, якщо робоча фаска сідла, наприклад, неспіввісна з напрямною втулкою. Або фаска клапана — стрижню. Тоді при посадці в сідло, клапан битиме по краю сідла, викликаючи його швидке одностороннє зношування і втрату герметичності. Але це не все - в цей момент стрижень, намагаючись встежити за рухом тарілки, теж перекошуватиметься у втулці, що різко прискорить знос втулки. До речі, аналогічна ситуація виникає також і при змінній ширині робочої фаски сідла по колу — нерівномірне зношування сідла рано чи пізно призведе до перекосу клапана у втулці та її зносу.

Ось звідки йдуть байки про різного роду «м'які» втулки, які узяли й раптом зносилися — самі по собі. А насправді втулки виявилися «без вини винні» — їх знос це лише слідство, хоча й у всіх на очах. Справжня ж причина — перекоси осей робочих поверхонь, прихована і неочевидна. Більш того, її «голими руками не візьмеш», потрібні спеціальні прилади та точні виміри.

Тим не менш, дуже швидкий результат будь-якого роду кривизни у клапанному механізмі — це падіння потужності, підвищена витрата палива, нерівномірна робота двигуна на холостому ходу, підвищений вміст токсичних речовин у вихлопних газах, шумність, стукіт, витрата олії при дуже невеликому пробігу після ремонту. Зрозуміло, що це пов'язано з втратою компресії, чого не зможе «перемогти» навіть надсучасна електронна система керування двигуном, і великими зазорами клапанів у втулках, при яких масло вже не втримає навіть найеластичніший ковпачок.

А далі ще гірше, якщо не сказати, зовсім погано. При такій кривій посадці стрижень клапана щоразу згинається, щойно сідає у сідло. Тому ні кого не повинно здивувати, коли тарілка клапана «втомиться» від такого знущання над собою і одного прекрасного дня «благополучно» відірветься від стрижня, продемонструвавши маючим сумніви, що таке втома металу. Тоді їм просто пощастить, якщо це трапиться на невеликих обертах, бо інакше вибух мотора прозвучить швидше як похоронний марш, ніж лебедина пісня.

Отже, сподіваємося, що вже нікому не потрібно пояснювати важливість і водночас складність якісного ремонту головки блоку циліндрів та клапанного механізму. А саме, досягнення при ремонті суворої співвісності всіх робочих поверхонь і надання їм правильного профілю.

РЕМОНТ ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ — ТЕХНІЧНЕ ОСНАЩЕННЯ ВИРОБНИЦТВА

За роки роботи ми визначили оптимальні параметри ремонту головки блоку циліндрів, що забезпечують максимальну потужність та довговічність агрегату. Головка блоку циліндрів є одним з важливих вузлів, що забезпечує до 60% потужності двигуна.

До її ремонту треба підходити відповідально, довіряючи його виключно професіоналам, які мають необхідний досвід та обладнання. Ми виконуємо ремонт ГБЦ будь-яких легкових та вантажних авто.

Отримати попередню консультацію можна, зв'язавшись з нами будь-яким зручним для Вас способом – Контакти



» Читати далі ...

Фото

Відео

Ціна, грн.

РЕМОНТ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
 Виробництва СНД  Іномарки легкові
ВАЗ 01-011 1 600,00 Іномарка 4 клапани 1 200,00
Таврія 1 600,00 Іномарка 6 клапанів 1 800,00
ГАЗ 1 600,00 Іномарка 8 клапанів 2 200,00
Москвич 1 600,00 Іномарка 10 клапанів 2 600,00
МТЗ 80, Д-240  3 600,00 Іномарка 12 клапанів 2 800,00
КАМАЗ (за 1 шт) 900,00 Іномарка 16 клапанів 3 200,00
ГАЗ 406-409 3 000,00 Іномарка 20 клапанів 3 800,00
ГАЗ 53 (за 2 шт) 3 600,00 Іномарка 24 клапани 4 200,00
ГАЗ 52 4 200,00 Іномарки вантажні
ГАЗ 52 (з розбиранням/складанням) 5 800,00 Іномарка вант  2 клапани 800,00
ЯМЗ 236 4 000,00 Іномарка вант  4 клапани 1 500,00
ЯМЗ 238 5 000,00 Іномарка вант  6 клапанів 2 800,00
 ЛАЗ 2 000,00 Іномарка вант  8 клапанів 3 200,00
Іномарка вант  12 клапанів 4 800,00
Іномарка вант  18 клапанів 6 400,00
Іномарка вант  24 клапани 7 800,00
Вказано базові ціни на стандартні операції. До комплексу робіт входить заміна напрямних втулок клапанів, сальників, клапанів, пневмо обкатування клапанів (без урахування вартості запасних частин)
Миття, опресування, шліфування клапанів, заміна сідел, шліфування привалкової поверхні ГБЦ, зварювання та інші роботи оплачуються додатково
СУПУТНІ РОБОТИ З РЕМОНТУ ГБЦ 
ЗАМІНА СІДЕЛ (Ціна за 1 сідло матеріал + робота) * РОЗТОЧУВАЛЬНІ РОБОТИ ПО ГБЦ
Заміна сідла ВАЗ 350,00 Розточування місця під сідло 300,00
Заміна сідла ГАЗ 350,00 Розточування місця під напрямну 300,00
Заміна сідла Москвич 350,00 Перевірка жорсткості пружин 20,00
Заміна сідла іномарка 300,00 ВИЙМАННЯ ФОРСУНОК / СВІЧОК / НАПРЯМНИХ
Шліфування клапанів Виймання форсунки /шт/ 500,00 —1 000,00
Шліфування клапана 1 шт легковий/вантажний 60,00/80,00 Виймання штифта непошкодженого / пошкодженого 150,00 / 300 ,00
*Ціни вказані за умови заміни усіх сідел на головці. Якщо потрібно замінити лише кілька сідел, ціна може бути дещо вищою, ніж зазначено в прайсі.

Контакти

Contact