Main image

Компанія "МехРемХарків"

Розточення та гільзування блоків циліндрів

вул. Сидоренківська 58,
м. Харків
+38(050)400-61-75

RU

Розточення та гільзування блоків циліндрів

Якісний ремонт блоку циліндрів включає попереднє розточування циліндрів з наступним хонінгуванням. Наша компанія виробляє розточування та хонінгування будь-яких блоків циліндрів, у тому числі і V-подібних. Обробка блоку виключає появу дефектів поверхневого шару та впровадження абразивних частинок у поверхню циліндра. Цим забезпечується суттєве збільшення ресурсу циліндропоршневої групи та двигуна загалом. Високу точність та якість забезпечує застосування при хонінгуванні спеціально розробленого нами обладнання. Фахівці компанії мають багатий досвід у гільзуванні сильно зношених циліндрів.

Розточення блоку - навіщо потрібна ця операція?

Для початку невелике зауваження: якщо метою розточування циліндрів є лише збільшення їх розміру під ремонтні поршні, то така гра не коштує свічок - хороший хонінгувальний верстат легко позбавить операції розточування взагалі.

Тоді навіщо списи ламати? Теж зрозуміло — циліндри можуть бути зношені нерівномірно, та й блок процесі тривалої експлуатації нехай небагато, але деформується. Більше того, при виготовленні блоку не завжди дотримуються необхідні технологічні вимоги, що призводить, наприклад, до непаралельності осей циліндрів Подібна картина, до речі, спостерігається не лише у блоків. вітчизняних автомобілів, а й у відомих іномарок. Подумки представимо блок циліндрів у зборі з колінчастим валом, поршнями та шатунами. При обертанні колінвала, очевидно, поршні будуть здійснювати зворотно-поступальний рух у циліндрах.
Припустимо, осі циліндрів не перпендикулярні до осі ліжка підшипників коленвала. Відразу виникне кілька дуже неприємних явищ. Вісь поршня перестане збігатися з віссю циліндра, і сам поршень у цьому випадку рухається в циліндрі у перекошеному стані. Це призводить до появи додаткової сили, що згинає шатун, і, зрештою, до перекосу шатунного підшипника. Та й поршневі кільця у «кривому» блоці добре працювати не стануть - високий тиск картерних газів і велика витрата олії газів двигуну забезпечені. Така ситуація близька до непаралельності осей верхньої і нижньої, що виникає при деформації шатуна. головок. Звичайно, говорити про якийсь ресурс двигуна з подібними дефектами безглуздо, як і про якість роботи такого двигуна.

Так чи інакше, але в результаті розточування можна виправити геометрію самого «кривого» блоку, іншими словами, зробити осі циліндрів взаємно паралельними і одночасно перпендикулярними до якоїсь базової поверхні.

Будь-який блок можна розточити?

Можливості ремонту блоку методом розточування обмежені такими факторами:
Конструкція блоку- Деякі блоки конструктивно не передбачені під розточування на збільшений розмір поршня.

Величина та характер пошкоджень- Можливості ремонту блоку методом розточування також обмежуються величиною та характером ушкоджень.

Ступінь зносу стінок або глибина рисок і задир можуть досягати таких значень, що видалити ці дефекти не можна навіть при розточуванні циліндра в максимально можливий ремонтний розмір.

Зазначений спосіб ремонту тим більше не застосовується у випадках, коли в стінці утворилася тріщина або велика пробоїна, або в місці заливання «сухої» гільзи з'явилася текти, в результаті якої в циліндр і картер надходить антифриз.

Буває, що ремонт, що передбачає наступне встановлення комплекту ремонтних поршнів, може виявитися просто недоцільним через їх високу вартість або дефіцит.

Що робити, якщо розточення блоку неможливе чи недоцільне?

Практично у всіх випадках, коли розточувати циліндри марно чи неефективно, врятувати ситуацію можна установкою в блок ремонтних гільз.
Технологія гільзування блоків універсальна, її можна застосовувати для блоків будь-якої конструкції.

Для низки конструкцій блоків заводи-виробники допускають ремонт шляхом гільзування. В такому випадку передбачається постачання у запасні частини до двигуна ремонтних гільз.

Безумовно, застосування «фірмових» гільз дає найкращі результати з погляду відновлення працездатності двигуна, але в наших умовах обмежується їхньою високою вартістю, а тому економічно виправдано лише тоді, коли гільзується один або кілька циліндрів. Навпаки, деякі типи блоків ремонтні гільзи не випускаються. Чи означає це, що пошкоджений блок ремонту не підлягає та його залишається лише викинути? Зовсім, практика показує, що навіть у тих випадках, коли ремонт гільзуванням офіційно не схвалено заводом-виробником двигуна, його можна успішно застосовувати. Щоправда, неодмінною умовою є точний розрахунок та повне володіння технологією встановлення гільз.

Отримати попередню консультацію можна, зв'язавшись з нами будь-яким зручним Вам способом. – контакты

» Читати далі ...

Фото

Відео

Ціна, грн.

РОЗТОЧЕННЯ БЛОКІВ ЦИЛІНДРІВ
СНД ІНОМАРКИ
ВАЗ 01-011 900,00 Іномарка 4 ц. рядн. легковий 1 200,00
Таврія 900,00 Іномарка 5 ц. рядн. легковий 1 500,00
ГАЗ 406-409 1 000,00 Іномарка 6 ц. рядн. легковий 1 800,00
УАЗ 1 000,00 Іномарка 6 циліндрів V обр. 4 000,00
ГАЗ 52 1 400,00 Іномарка 8 циліндрів V обр. 5 000,00
ЗІЛ 130 1 800,00 Іномарка (4 цил. наклонный) 3 000,00
ГАЗ 53 1 600,00 Мотоблок, компрессор  от 800,00
Іномарка груз. от 600, оо/циліндр
Опозитний 800,00 / циліндр
СУПУТНІ РОБОТИ — ШАТУНИ, ПОРШНІ
Розточування верхньої головки шатуна Інші роботи 
Таврія (4 шт) 800,00 Перевірка на кривизну 100,00
ВАЗ 01-011 (4 шт) 800,00 Ремонт ліжка шатуна 600,00
ГАЗ (4 шт) 800,00 Пов'язка поршнів ВАЗ 400,00 (4 шт)
Москвич (4 шт) 800,00 Пов'язка поршнів ГАЗ 400,00 (4 шт)
Іномарка легковая (за 1 шт) 250,00 Пов'язка поршнів Іномарка 400,00 (4 шт)
Вантажне авто (за 1 шт) от 300,00 Зважування поршнів от 150,00
 
ГІЛЬЗІВКА БЛОКІВ ЦИЛІНДРІВ
СНД ІНОМАРКИ
ВАЗ 01-011 1 800,00 Іномарка 4 циліндра (рядний)  от 2 600,00
Таврія 1 400,00 Іномарка 5 циліндрів (рядний) от 3 200,00
ГАЗ 406-409 2 200,00 Іномарка 6 циліндрів (рядний) от 3 600,00
УАЗ, ГАЗ 52 2 800,00 Эпіка от 3 800,00
MAN от 4 200,00
Іномарка V-образний (ціна за 1 циліндр) от 2 900

Контакти

Contact